Monday, November 23, 2009

Welcome To Anggun D' Chanteq

Assalammualaikum & Salam Sejahtera semua...

Terlebih dahulu aku nak ucapkan
terima kasih kepada semua
yang selama ni tak jemu2 berkunjung ke blog aku...
Mesti korang tertanya2kan kenapa aku buat blog baru?
Untuk pengetahuan korang semua, aku nak satukan semua aktiviti & kerja2 aku di dalam blog baru ni...
InsyaALLAH pada tahun hadapan (2010), aku akan meluaskan lagi empayar bisnes aku...
Selama ni aku hanya ada bisnes
MAKE UP & PHOTOGRAPHY...
Lepas ni aku akan mempunyai
Pakej Lengkap Perkahwinan & Pertunangan...
(korang doa2kan le kejayaan aku ye)
Di dalam blog ni jugak, aku akan update segala2nya termasuk PHOTOGRAPHY...
Korang mesti dah tau kan?
PHOTOGRAPHER tetap aku adalah
ZUBAIDE PHOTOGRAPHY...
Blog aku
masih ada ye...
So, dengan rasminya aku mengumumkan blog
ANGGUN COLLECTIONS
ditamatkan riwayatnya...
Hehehe...

2 comments: