Monday, November 30, 2009

Majalah Rapi

Letih pulak aku ari nie...
Maklum le cuti panjang Raya Haji...
Letih makan rendang byk sgt...
Walauapapun rendang mak aku mmg sodap...
Berulang2 aku makan...
Berat pun dah naik le... Hahaha...
Dah le, cukup2 cite hal makan...
Aku nak upload entry lagi ni...
Entry kali ni pasal
photoshoot makeover rambut
sebenarnya...
Tapi model2 kena ler make up kan...
Sebenarnya aku diberi tugas oleh sifu aku (Kak Dinie)...
Model 4 org, mahu patah jari die nak make up semua...
So, nak dijadikan cerita die mintak tlg make up kan 2 org...
Aku pulak masa tu masih baru lagi & ilmu pun tak cukup...
Utk menimba pengalaman, aku pun setuju nak join...
Photoshoot ni untuk MAJALAH RAPI...
Keluaran Oktober 2008
(Dah lama dah... Nie baru upload... Kekeke)...
Muka depan gambar EIRA SYAZIRA...
Layan...

No comments:

Post a Comment