Monday, November 30, 2009

Selamat Hari Raya Aidiladha

Bercerita hal Raya Haji ni letih gak...
Cuma takler sesibuk cam Hari Raya Aidilfitri...
Tapi kalau nak cite bab makanan sama jer...
Rendang & nasi impit mesti ada...
Berat aku? Erm usah cite le musim raya ni bertambah2...
Oklah kite tutup hal Raya Haji nie...
Aku nak bercerita hal lain pulak...
Di entry yg lepas, aku dah upload pic wedding
Dila & Ijam...
Baru2 nie, aku & my photographer g anta album custom kat pengantin baru ni...
Jumpa pun kat MID VALLEY (kat bus stop je)...
Ari dah mlm, tak sempat pun Dila nak tgk album die...
Kiteorg pun ckp kat they all balik nanti tgk le, apahal tak puashati blh sms...
Tunggu punya tunggu tak sms pun...
Kiteorg risau gak takut Dila tak puashati...
So my photographer pun sms Dila...
Kat bawah ni aku sertakan sesi sms dieorang...

ZUBAIDE PHOTOGRAPHY : Slm Dila, camne gmbr? Ok x? Dvd bleh bka x? Smua gmbr dpt view x?

DILA : Wasalam... Gmbr ok sgt. Video pun leh bkak. Dila puas ati la. Thanks tau.


Begitu le dialog sms dieorg... Peh legaaaa...
Siap suh promote kat member... Haha...
Yelah bisnes ni utk jangkamasa lama...
Kang kalau cust tak puashati camner...
Tapi bersyukur sgt Dila puashati...
InsyaALLAH di entry akan dtg aku akan upload album custom Dila & Ijam... Tunggu !!!!

No comments:

Post a Comment