Thursday, December 03, 2009

Kursus Pemasangan Pelamin

Semlm aku g kursus pemasangan pelamin kat
Tiba pun dah ptg, nak dkt kul 7 (blk keje trs pg)...
Aku g ditemani photographer aku (tng aku sbnrnya)... Kekeke...
Kiteorg disambut oleh kak Zie & abg Azam...
Tak lama lps tu, kelas pun bermula...
Mula2 abg Azam ajar pelamin rumah 1 panel pastu pelamin mini lak...
Lps ni ada 1 sesi lg, belajar pelamin dewan
(lain ari-tunggu aku upload entry pelamin dewan lak)...
Kak Zie pun tlg ajar sikit2 tapi ketuanya abg Azam ler...
Byk gak ilmu dr dieorg ni... Macam2 ada...
Pendek kata x kedekut ilmu...
Semua yg aku tanya dijawab dgn baik
(byk gak tips yg aku dpt)...
Siap bg makan lagi...
Yg bestnye abg Azam ajar aku srg je...
So, sng le nak paham...
Kalu nak diikutkan dr cite abg Azam & kak Zie, dieorg blm nak uat kelas lagi...
Tapi memandangkan aku tersangat le nak belajar, jadi abg Azam & kak Zie pun setuju...
Kalau krg suma bercadang nak kahwin & impikan pelamin yg cantik jgn lupa hubungi
Zielynn's Boutique...
Pelaminnya cantik & harga pun memuaskan...
Yg penting team Zielynn's best & xberkira...
Kepada abg Azam & kak Zie terima kasih byk2 kerana sudi ajar & menjawab segala pertanyaan saya...
Kite jumpa lagi di sesi pemasangan pelamin dewan...
Daaaaa...

Sesi pemasangan pelamin bermula... Aku (tak interprame), kak Zie & abg Azam tgh sibuk ni... Hehehe...
Ini die pelamin mini dari Zielynn's Boutique... Amacam? Cantik tak? Sweet sgt...

P/S Nie aku nak bgtau part aku geram!!! Bila aku tgk pic, rupanya photographer aku tak snap gambar pelamin rumah yang abg Azam buat masa ajar aku semalam... Geramnye... So kalau korang nak tgk pelamin tu, korang lawati Zielynn's Boutique ye...

** Nantikan Pakej Lengkap Perkahwinan & Pertunangan dari kami... See u all on 2010 !!!!

No comments:

Post a Comment